În situația în care sunteți client business și sunteti interesat de achiziționarea energiei electrice, vă rugăm să transmiteți o solicitare de contractare la adresa de e-mail, a6impex@aisa.ro . Solicitarea dumneavoastră va fi preluata și se va menține corespondența pentru situația în care mai sunt necesare clarificări. Ofertele de furnizare energie electrică sunt personalizate.
Documente necesare pentru incheierea contractului de furnizare a energiei electrice:
• Cererea de încheiere a contractului de furnizare, completată în totalitate, inclusiv indexul contorului la data solicitării (dovada foto atașată index) . Cererea va fi insotita de:
• Copia actului de identitate, actului de identitate provizoriu, pașaportului sau buletinului de identitate al solicitantului/a persoanei împuternicite să semneze contractul de furnizare,
• Copia certificatului unic de înregistrare sau a certificatului de înregistrare fiscală, adresa, telefon, e-mail, cont bancar ale firmei si persoanele împuternicite să semneze contractul,
• Copia tuturor paginilor ultimei (penultimei) facturi de energie electrică de la vechiul furnizor sau copia Avizului Tehnic de Racordare sau a Certificatului de Racordare emis de Operatorul de Distribuție în cazul în care pentru locul de consum nu există încheiat nici un contract de furnizare a energiei electrice (instalație nouă),
• Declarație pe propria răspundere - drept locativ, completată în totalitate .
În cazul în care aveți mai multe locuri de consum, este necesară completarea declarației pentru fiecare dintre acestea.
In vederea intocmirii unei oferte de furnizare energie electrică, solicitantul va oferi informatii referitoare la: adresa locului de consum, curba de sarcină (ultimele 12 luni), puterea solicitată, nivelul de tensiune, program de lucru (zilnic/saptamanal).
Intrebari frecvente: Care sunt Documentele necesare încheierii contractului de furnizare a energiei electrice pentru un client noncasnic ?
Documentele necesare încheierii contractului de furnizare a energiei electrice pentru un client noncasnic sunt:
• Cererea de încheiere a contractului de furnizare, completată în totalitate, inclusiv indexul contorului la data solicitării (dovada foto atașată index)
• Copia actului de identitate, actului de identitate provizoriu, pașaportului sau buletinului de identitate al solicitantului/a persoanei împuternicite să semneze contractul de furnizare,
• Copia certificatului unic de înregistrare sau a certificatului de înregistrare fiscală, adresa, telefon, e-mail, cont bancar ale firmei si persoanele împuternicite sa semneze contractual,
• Copia tuturor paginilor ultimei (penultimei) facturi de energie electrică de la vechiul furnizor sau copia Avizului Tehnic de Racordare sau a Certificatului de Racordare emis de Operatorul de Distribuție în cazul în care pentru locul de consum nu exist încheiat nici un contract de furnizare a energiei electrice (instalație nouă),
• Declarație pe propria răspundere - drept locativ, completată în totalitate.
Oferte tip
Client caznic
Client noncasnic